A webáruház elérhetőségei:
Telefon: +36 20 5553181; +36 20 239 6168
e-mail: [email protected]
Csomagküldési rendszerünkről
- Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
- Csomagautomatába történő rendelés esetén kérjük beltéri automatát válasszon.
A kültéri automatába történő rendelés esetén a túl alacsony vagy túl magas hőmérséklet okozta termékkárosodásért felelősséget nem tudunk vállalni. - Házhozszállítás esetén a megrendelő adatainál egy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt.
- Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézség kezelése érdekében.
GLS házhozszállítás |
1.890 Ft |
GLS Csomagpont/Csomagautomata |
1.290 Ft |
FOXPOST |
999 Ft |
Pick Pack Pont |
999 Ft |
Utánvét díja |
300 Ft |
40.000 Ft felett |
ingyenes |
Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében postai ügyintézési díjat számítunk fel |
4.500 Ft |
MPL házhozszállítás |
1.990 Ft |
MPL Posta Pont/Csomagautomata/Postán maradó |
990 Ft |
A szállítási díjak a Vitamin Zászlóshajó Kft. által a megrendelt termékekről kiállított, és a csomagban elhelyezett számlán továbbszámlázott szolgáltatásként (közvetített szolgáltatásként) szerepelnek!
GLS
Megrendelését a GLS futárszolgálattal 2-5 munkanapon belül tudjuk szállíttatni a kért címre/csomagpontra/csomagautomatába.
A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti Önt a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.
FONTOS! A Futárszolgálat kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
PPP
Megrendelését 2-5 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni a kért Pick Pack Pontra.
A Pick Pack Pont szállító (Sprinter futárszolgálat) e-mail és SMS értesítést küld amikor a csomagja megérkezik az Ön által választott Pick Pack Pont csomagpontra, továbbá a csomag átvételi lehetőség lejárta előtt 24 órával emlékeztető e-mailt is küld.
FOXPOST
Megrendelését 2-5 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni az Ön által választott FOXPOST automatába.
A FOXPOST a csomag feladásáról, illetve a csomag megérkezéséről és a csomag átvételéhez szükséges egyedi kódról SMS-ben vagy Viberen és e-mailben küld értesítést. A csomag 3 napig vehető át a választott automatában.
MPL
Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében 4.500 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel.
Minden MPL csomag esetén a szállítás minimum 10 napot vesz igénybe.
Házhozszállítás esetén a Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL értesítést küld, és a csomag az értesítőben szereplő postán 10 munkanapon belül vehető át.
Csomagautomata esetén a megérkezéstől számítva 2 munkanapon belül vehető át.
Csomagpont és Postán maradó csomagok esetében a megérkezés napját követő naptól 5 napig vehető át.
Fizetés
- A vételárat webáruházban bankkártyával egyenlítheti ki.
Utánvétes rendelésre is van lehetősége:
- A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben vagy bankkártyával, az áru átvételekor.
- Csomagpontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
- Csomagautomatába történő megrendelés esetén csak bankkártyával fizethet.
Bankkártyás fizetés esetén Önt a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás” fizetési módot válasszák ki, majd a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.
A Magyar weboldalon (drlenkei.hu) külföldi szállítási címmel leadott rendelést nem tudjuk teljesíteni. Kérjük külföldi országba történő rendelését a drlenkei.com oldalon adja le. Amennyiben bármilyen okból szükséges egy bankkártyás tranzakció teljes vagy részösszegének Vevő felé történő visszatérítése, azt a Raiffeisen Bank myPOS Rendszerén keresztül tesszük meg.