Skip to main content

Szállítási és fizetési feltételek

A webáruház elérhetőségei:

Telefon: +36 20 5553181; +36 20 239 6168
e-mail: [email protected]

Csomagküldési rendszerünkről

  • Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
  • Csomagautomatába történő rendelés esetén kérjük beltéri automatát válasszon.
    A kültéri automatába történő rendelés esetén a túl alacsony vagy túl magas hőmérséklet okozta termékkárosodásért felelősséget nem tudunk vállalni.
  • Házhozszállítás esetén a megrendelő adatainál egy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt.
  • Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézség kezelése érdekében.
A szállítási díjak az alábbiak (az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t):

GLS házhozszállítás

1.890 Ft

GLS Csomagpont/Csomagautomata

1.290 Ft

FOXPOST

999 Ft

Pick Pack Pont

999 Ft

Utánvét díja

300 Ft

40.000 Ft felett

ingyenes

Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében postai ügyintézési díjat számítunk fel

4.500 Ft

MPL házhozszállítás

1.990 Ft

MPL Posta Pont/Csomagautomata/Postán maradó

990 Ft

A szállítási díjak a Vitamin Zászlóshajó Kft. által a megrendelt termékekről kiállított, és a csomagban elhelyezett számlán továbbszámlázott szolgáltatásként (közvetített szolgáltatásként) szerepelnek!

GLS

Megrendelését a GLS futárszolgálattal 2-5 munkanapon belül tudjuk szállíttatni a kért címre/csomagpontra/csomagautomatába.
A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti Önt a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.
FONTOS! A Futárszolgálat kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

PPP

Megrendelését 2-5 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni a kért Pick Pack Pontra.
A Pick Pack Pont szállító (Sprinter futárszolgálat) e-mail és SMS értesítést küld amikor a csomagja megérkezik az Ön által választott Pick Pack Pont csomagpontra, továbbá a csomag átvételi lehetőség lejárta előtt 24 órával emlékeztető e-mailt is küld.

FOXPOST

Megrendelését 2-5 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni az Ön által választott FOXPOST automatába.
A FOXPOST a csomag feladásáról, illetve a csomag megérkezéséről és a csomag átvételéhez szükséges egyedi kódról SMS-ben vagy Viberen és e-mailben küld értesítést. A csomag 3 napig vehető át a választott automatában.

MPL

Rendelési értéktől függetlenül minden MPL csomag esetében 4.500 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel.
Minden MPL csomag esetén a szállítás minimum 10 napot vesz igénybe.
Házhozszállítás esetén a Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL értesítést küld, és a csomag az értesítőben szereplő postán 10 munkanapon belül vehető át.
Csomagautomata esetén a megérkezéstől számítva 2 munkanapon belül vehető át.
Csomagpont és Postán maradó csomagok esetében a megérkezés napját követő naptól 5 napig vehető át.

Fizetés

  • A vételárat webáruházban bankkártyával egyenlítheti ki.

Utánvétes rendelésre is van lehetősége:

  • A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben vagy bankkártyával, az áru átvételekor.
  • Csomagpontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
  • Csomagautomatába történő megrendelés esetén csak bankkártyával fizethet.

Bankkártyás fizetés esetén Önt a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás” fizetési módot válasszák ki, majd a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.

A Magyar weboldalon (drlenkei.hu) külföldi szállítási címmel leadott rendelést nem tudjuk teljesíteni. Kérjük külföldi országba történő rendelését a drlenkei.com oldalon adja le. Amennyiben bármilyen okból szükséges egy bankkártyás tranzakció teljes vagy részösszegének Vevő felé történő visszatérítése, azt a Raiffeisen Bank myPOS Rendszerén keresztül tesszük meg.

Nyitóoldal
Termékek
Fiókom
0
Kosár